امتحان امروز

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

سلام!

خوش می گذره؟؟

آی سرم درد میکنه! 70 دقیقه تمام سر جلسه امتحان بودم...

یه کتابایی داده بود اصلا اسمش هم یادم نبود

تاریخ ادبیات بود دیگه!

حالا وقتی رضایت دادم برگه رو بدم به مراقب

با دقت هر چه تمام تر گرفتمش که نریزه

نمیدونم چرا هیچی یادم نبود حالا چی؟؟

28 تا سؤال داده بود همه 25/0 و 5/0 نمره شانس

... من چهار تا یه نمره ای داده بود که اونا رو یادم نبود!

خلاصه هیچی دیگه!

برگه ام قهوه ای بود!

.....  ...

حالا چی انقدر پررو هستما از در اومدم بیرون سینه به سینه خوردم به استاد یه ژست  خرخونی گرفتم براش!

گفتم استاد!

-بله؟

-استاد این چه سؤالهایی بود؟؟

-چه طور مگه؟؟

-استاد این کتاب ها از کجا اومده بود؟؟

-با دقت نخوندی دخترم!

-بله؟؟چرا یادم اومد بله متوجه شدم!

 انقدر خیطی کاشتم یهو گرمم شد!

 حالا بزن دست قشنگه رو!

إوا ببخشید صلوات برررررررفــــــــــــست!



نظرات شما عزیزان:

یاسین
ساعت11:36---7 دی 1391
سلام.واقعا امتحانا اینقدر سختن؟ دوست داشتم زود بزرگ شم،من بزرگ نشم کوچیک بمونم بهتره؟دعا میکنم نمره خوب بیاری خاله فرناز

amirreza
ساعت11:05---7 دی 1391
:| tarikh adabiat ?????? shiT ! kheali sakhte !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 4 دی 1391سـاعت 12:45 نويسنده farnaz
яima